La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de Cangas se muestra crítica con los presupuestos presentados por la Xunta de Galicia para el año 2016. El colectivo se queja de que las cuentas autonómicas "esquecen" los problemas sanitarios de la comarca de O Morrazo y pone como ejemplo la ausencia de partidas presupuestarias para el centro de salud de Aldán-O Hío y para la construcción del Centro de Alta Resolución (CAR). La plataforma acaba de presentar a través del Rexistro Xeral del Concello de Cangas un escrito en el que insta al consistorio a pronunciarse ante "este novo agravio da Xunta aos veciños de Cangas" y a tomar las medidas necesarias para exigir a la Administración autonómica "o mesmo trato que ao resto da área sanitaria á que pertencemos".

La plataforma se queja de que la Xunta de Galicia "ignora a existencia da veciñanza do Morrazo e as súas necesidades sanitarias". Desde el colectivo consideran "imprescindible" la dotación del CAR puesto que serviría para resolver los problemas de desplazamientos a Vigo para consultas de especialistas, pruebas radiológicas y funcionales. "Ademais axudaría a paliar as longas listas de espera pois o CAR debe estar dotado de quirófanos para intervencións que que non precisan de ingreso e un servizo de Urxencias", argumentan. Esta dotación sería la "única solución real e decente para saldar unha débeda histórica co Morrazo", defiende.

SOS Sanidade Pública entiende que por contra desde el gobierno autonómico "non deixa de mimar ás empresas privadas que desembarcaron no sector sanitario galego", con un reparto de fondos públicos "extremadamente desigual entre os centros públicos e privados"