El PP pide consensuar la política relacionada con el Área de Vigo

Presenta una moción al pleno para que se convoque a los portavoces y dice que Pazos hace "seguidismo" de Caballero

11.10.2015 | 03:16
Sotelo, con el presidente de la Xunta, en Cangas. // Santos Álvarez

El grupo municipal del Partido Popular presentó una propuesta al pleno de la corporación municipal de Cangas para que el alcalde reúna a la mayor brevedad posible a los portavoces de los grupos políticos municipales para que mantener una reunión monográfica sobre el Área Metropolitana para intentar mantener una postura de consenso de la corporación. El PP considera que esta reunión debe celebrarse antes de la que el regidor local vaya a tener con los representantes de la Xunta o con el alcalde de Vigo, Abel Caballero (PSOE).

El líder del PP de Cangas, José Enrique Sotelo, sostiene que el regidor local mantiene una política de seguidismo con las posturas de Vigo. "Entendemos que o seguidismo do actual alcalde de Cangas coas posturas do alcalde de Vigo non é lóxico, máxime si se ten en conta as manifestacións efectuadas polo mesmo e por membros da súa formación política cando sean oposición, denunciando o que naquel momento era agravio o ter Cangas 4 representantes fronte os 24 de Vigo, ou as dúbidas razoables sobre o que pasaría cos residuos, coa agua, co urbanismo ou con transporte, o que o alcalde Abel Caballero parece non i mportalle".

Sotelo manifesta que la postura del regidor de Cangas, Xosé Manuel Pazos, (ACE) los recursos actuales futuros de Cangas quedarían diluidos en una nueva es tructura administrativa con competencias superpuestas a las de otras administraciones, sin tener garantizadas las fuentes de financiación y de difícil de gobierno. Pide al alcalde cangués que corrija su posición y consensúe con los demás grupos una política clara respecto al Área Metropolitana de Vigo.

"El PP nunca puxo en dúbida que a presidencia a tivera Vigo, pero sí esiximos un control sobre unha entidade de carácter presidencialista que faría perder a autonomía dos concellos para decidir o seu futuro. Negámonos a que Cangas poida ser una barrio de Vigo e que ten que haber dúas cuestións para Cangas irrenunciables: un consorcio da auga e un plan de transporte metropolitano, inclusive marítimo. Como destes obxectivos nada fala o alcalde de Cangas, mesmo afirma que as diferencias están solucionadas e xa non hai problema, e polo que facemos esta proposta o pleno da corporación municipal", señala el ex alcalde.

Por otra parte, José Enrique Sotelo, en representación del grupo municipal del PP solicita por escrito las cuentas de las Fiestas del Cristo 2015. "Habendo transcorrido un tempo prudencial desde a celebración das Festas do Cristo 2015, e tendo en conta que organizou a diferenza doutros anos o Concello as mesmas, en aras da transparencia da que presume o actual concelleiro de Cultura, solicita a relación de ingresos e gastos por conceptos, relacionados coa Festa do Cristo de Cangas".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine