El Concello de Bueu rechazó ayer tener parte de responsabilidad en la suspensión de las Fiestas de Santa Ifigenia por la coincidencia de fechas con el SonRías Baixas. El alcalde buenense, Félix Juncal, se encargó ayer de salir al paso de las acusaciones efectuadas por la comisión organizadora de Santa Ifigenia, que apuntaba directamente al concello y al colectivo Troula na Banda como los culpables de que se cancelase el programa festivo. Juncal manifestó que "o concello non é promotor de ningunha das festas e tampouco é responsable de que haxa unha coincidencia de datas" y asegura que desde el gobierno local se articularon los medios para tratar de que tanto el SonRías Baixas como las Fiestas de Santa Ifigenia pudiesen desarrollarse simultáneamente sin ningún tipo de problema.

El regidor local mostró en primer lugar su "sorpresa e perplexidade porque é a primeira vez que hai un conflicto por que haxa varios actos. O pobo de Bueu é dinámico, con moitas actividades de asociacións, entidades culturais e demais e é algo de agradecer". Juncal hizo referencia a la reunión mantenida de forma conjunta con la comisión de Santa Ifigenia y con los responsables de Troula na Banda el pasado viernes y de la que, apunta, se salió con un principio de acuerdo. "Valoramos os pros e os contras da celebración coincidente destes dous grandes eventos e quedou bastante claro que o que máis arrisca é o propio concello, porque teríamos que estar á altura da loxística e buscar solucións ante os posibles problemas que se puideran presentar", señala.

En este sentido, las dos grandes cuestiones que se pusieron encima de la mesa fueron las referentes a los aparcamientos y a la limpieza. "O concello comprometeuse a buscar espazos alternativos para estacionar sen que houbese problema", afirma el regidor, que añade que "en principio nos levantamos da reunión pensando que se ían celebrar os dous eventos e con ese desafío. Por iso nos sorprende o que anuncia a comisión de festas".

Juncal critica que lo sencillo en estas ocasiones "sea facer responsable ó concello. O concello non está prohibindo a celebración de ningunha festa, mesmo co compromiso de redoblar esforzos ese fin de semana. Sería un escaparate magnífico para a vila, con festas e música para todos os públicos". Matiza el alcalde buenense que en la reunión se habló de la posibilidad de cambiar fechas pero que ningún colectivo lo vio posible. "Eu non son quen para decir en que data hay que celebrar as festas. O concello, sempre que se cumpla coa legalidade, non ten por que non dar unha licencia", sentencia.