La reclamación efectuada por el Concello de Cangas no ha sentado tan mal como se podría esperar en Bueu. Al menos eso trasluce de las manifestaciones de su alcalde, Félix Juncal. "Paréceme moi ben o que fixo, ata o aplaudo. Nós sempre manifestamos que tiña que haber un acto administrativo ou xudicial para resolver unha situación que dende Bueu non negamos", argumenta el regidor. Bueu no la niega, como tampoco se siente responsable de ese error, que atribuye al Instituto de Crédito Oficial (ICO) y al Ministerio de Hacienda. Aún así no oculta cierta sorpresa ante el requerimiento de Cangas y ese plazo improrrogable de quince días. "O único que nos sorprende é que non actúe desa maneira frente a quen cometeu o erro", subraya Juncal, que insiste que Bueu "non ten directamente débedas ou obrigas" con respecto a Cangas y Moaña.

El Concello de Bueu ya tiene constancia oficial de ese requerimiento y ahora serán sus técnicos los que lo estudien y dictaminen el camino a seguir. "Eu teño que tomar as decisións en base aos informes técnicos, non de maneira caprichosa ou saltándome a legalidade. O Concello de Bueu non é a miña finca particular nin a miña empresa", advierte Juncal.

La situación también fue valorada ayer por el PP de Bueu, que preguntará por el tema en el pleno de esta tarde. "Nos preocupa la reclamación de 65.747 euros, pero lo que más nos preocupa es que se tense la relación con un concello vecino", afirma su portavoz, Manuel Santos. El edil asegura que el gobierno ya "ha tenido tiempo" para estudiar el asunto y ahora "toca rendir cuentas, y no al Concello de Cangas, sino a los vecinos de Bueu".