Vecinos de O Hío se manifestarán mañana sábado para exigir la inmediata construcción del centro de salud para esta parroquia y Aldán, en los terrenos comprados por el Concello para tal fin. La marcha arrancará a las 20.00 horas y está convocada por el Colectivo de Asociacións Veciñais de O Hío. Partirá del Cruceiro y finalizará en O Viso, justo delante del mencionado solar. La oposición política del Concello cangués participará en la protesta. Al menos así lo confirmaron ayer en sendos comunicados desde el BNG de O Morrazo y desde las Xuventudes Socialistas de Galicia.

La portavoz del BNG en Cangas, Mercedes Giráldez, considera "imprescindible" la presión vecinal para que esta dotación sanitaria se materialice de una vez por todas". El BNG extiende la convocatoria a todas las localidades de la comarca "xa que a Xunta ten pendente compromisos en materia sanitaria en Marín, Bueu e Moaña".

La responsable comarcal del Bloque, Pilar Blanco, asegura que el PP "ten como obxeectivo eliminar a sanidade pública. O programa de Feijóo para a sanidade vémolo no Morrazo". Defiende que fue el BNG el que, desde el gobierno en los Concellos, puso a disposición de Sanidade los terrenos para los distintos centros de salud y "a día de hoxe nin sequera están redactados os proxectos".

Giráldez recuerda el "esforzo do goberno anterior en Cangas para investir máis de 400.000 euros na compra dos terrenos. Consideramos esta obra necesaria e imprescindible e non podemos permitir que se esqueza e se substitúa por un microconsultorio".

Por su parte, el secretario general de las Xuventudes Socialistas de Galicia, Aitor Bouza, exige la construcción de una infraestructura "prometida polo PP no seu programa electoral". Denunció que el ejecutivo gallego, tras confirmar la actuación, aluda ahora "a unha suposta austeridade para privar do dereito á sanidade pública aos veciños de Cangas".