La concejala de Servicios Sociais e Sanidade, Dolores Gallego (PP) replica ahora a la portavoz del BNG, Mercedes Giráldez. De nuevo está por medio el conflicto de la construcción del centro de salud O Hío-Aldán. Afirma la edil del PP _que estaba pasando desapercibida prácticamene a lo largo de este mandato_ que el Bloque, una vez más, ignora las necesidades sanitarias de Cangas y que lo que hace este partido es dejar pasar la oportunidad de conseguir una solución temporal a la problemática del consultorio de O Hío, es y que sin lugar a dudas resultará beneficiosa para todos.

"O BNG non quere buscar o benestar dos veciñ@s , tan só busca crear un conflicto social, non busca resolver os problemas deste Concello, senón crealos. Todos sabemos que hai xente que vive e se aproveita das miserias da xente, e sen dúbida, o BNG sabe moito disto". Dolores Gallego insiste en que el gobierno anterior, del que formó parte el BNG, no fue capaz de desarrollar esta infraestructrua, a pesar de ser una reclamación vecinal de inmediata solución, como aseguraban y de contar por aquel tiempo con un gobierno amigo en la Xunta. "Sen embargo limitáronse a comprar un terreo cunha operación de tesourería de dubidosa legalidade, sen entregar formalmente os terreos á Xunta, cousa que tivo que face o actual gobierno. - agora veña a falar de promesa incumpridas cando realizaron unha xestión desastrosa". Añade Dolores Gallego que la situación económica dificulta nuevas inversiones y que la del centro de salud no es ningunha excepción. "Non se trata de escudarse nunha falsa austeridade como asegura la concejal Mercedes Giráldez, trátase de ser realista e de encarar a verdade aprotando solucións para os veciños de O Hío, e ésta é unha delas". Dolores Gallego afirma que en su partido se trabaja para mejorar las deficiencias que puedan existir en materia sanitaria, además de seguir reclamando la sustitución del médico de familia en vacaciones para que los vecinos de O Hío no se tengan que desplazar a otros centros médicos.

También recuerda la edil de Sanidade que no se estrenó en política el día 7 de mayo, replicando una información también relacionada con el centro de salud de O Hío. " O meu compromiso con Cangas ven dende moito antes. Pero se compromiso baséase no coñecemento das situacións e na procura de solucións reais aso problemas da xente. Esta concelleira consdiera que a política de verdade non se queda na mera liorta dialéctica, que moitas veces se nos presenta nos medios de comunicación, e que o único que prtende é crear pole´mica, senón que a verdadeira política ten moito máis que ver có servicio diario á comunidade que moitos levamos adiante, con máis ou menos dificultades, pero con gran sentido da responsabilidade."