La concejala socialista María José Vilas tacha de insensatez y despilfarro la pretendida inversión de 300.000 euros en la casa del médico de O Hío como solución al conflicto del centro médico de O Hío-Aldán. La edil asegura que no da crédito a "cantidade de insensateces á que se acolle Sotelo para xustificar a súa nula xestión para procurar a construcción do centro de saúde O Hío-Aldán, fruto do ninguneo constante do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo e da conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera". Asegura que esto se debe al poco peso que el alcalde de Cangas tiene en entre sus comapañero de Santiago. "Pretende despilfarrar de forma provisional a friolera de 300.000 euros para facer unha reforma que non solventa o problema, con único afán estratéxico, electoral e partidista do alcalde, que empezou con mal pe, falando do peso que teñen as cartillas dos veciños de Aldán ou dos veciños de O Hío".

Asegura Maise Vilas que lo que interesa es otorgar la misma cobertura sanitaria a un vecino de Cangas, Coiro, O Hïo o Aldán, "ou é que pesan máis as cartillas sanitarias dun barrio que doutro?". La díscola edil socialista califica al regidor local como "o rei das mentiras" y recuerda que no hace mucho anunciaba a bombo y platillo que si le correspondía la responsabilidad de gobernar, prometía y garantizaba el centro de salud O Hío-Aldán para 2012, "era o alcalde o que non quería un centro de saúde a calquera precio..., pero o resultado e outro". Maise Vilas afirma que por un lado está la escasa capacidad de gestión del regidor local y por otro la casa del médico, por la que hubo que pagar una cantidad mensual a una vecina en un geriátrico, "en detrimento dos demáis veciños que non tiveron a mesma sorte"y en detrimento do Concello de Cangas para el que no supon nada, máis que un gasto para as arcas municipais.

La edil María José Vilas manifiesta que no es de recibo que Sotelo haga esperar a los vecinos otros cuatro años más por el centro de salud y recuerda sus palabras en campaña electoral, donde aseguraba que garantizaba la construcción de este centro si Alberto Núñez Feijóo ganaban las elecciones.

"Por que son outros concello, como por exemplo o de Salceda de Caselas, donde o grupo que goberna nada ten que ver cos que gobernan na Xunta de Galicia, e en cambio foron quen de conquerir un centro de saúde para o seu concello", incide la edil socialista.