"El ambiente no será peor que los plenos de Cangas, estamos acostumbrados al conflicto". Las declaraciones de la teniente de alcalde de Cangas, Berta Pérez, en vísperas de su toma de posesión como diputada autonómica por el PP no han gustado al grupo municipal de ACE, que ha presentado una moción plenaria pidiendo reprobar la actitud de la concejala hacia la Corporación de la que forma parte "e ao pobo ao que representa". Además, le exige una rectificación pública y petición expresa de disculpas en ese órgano de representación municipal.

Para el portavoz de ACE, Xosé Manuel Pazos, las declaraciones realizadas a FARO "cando menos lixan a imaxe de Cangas e da súa Corporación por todo o país, á parte de poñer de manifesto a incapacidade desta persoa para representar a este pobo". Recuerda que Berta Pérez "non é unha concelleira calquera", sino la primera teniente de alcalde y responsable de varias áreas municipales, entre ellas la de Turismo, "a persoas encargada de que Cangas proxecte unha imaxe positiva cara ao exterior". Aludir a su supuesta conflictividad no ayuda a ello, advierte Pazos, que además lo considera "unha gran mentira. Nin os plenos de Cangas son conflictivos, nin aquí se respira o ambiente selvático-agresivo que esta señora da a entender a toda Galicia", le reprocha el portavoz de ACE en el argumentario de su moción.

Con esas observaciones, "o que si é verídico e constatable é que esta representante municipal causou un dano grave na imaxe de Cangas que debe defender e por iso deberá responder de tal acción", le reclaman en la moción plenaria.