El portavoz del grupo municipal del PSdeG-PSOE de Bueu, José Manuel Castro, calificó ayer de "esperpéntico" el baño de Félix Juncal en la playa de Banda do Río el pasado sábado para celebrar la calificación de aptas de las aguas de este arenal. Castro manifestó que la iniciativa fue "populista" y con un "tufillo político doutras épocas ou sona a mal presidente de clube deportivo", en referencia al baño de Manuel Fraga en Palomares o al de Joan Gaspart en el Támesis tras la Copa de Europa del Barcelona. Sin embargo, cree más "lamentable a todas luces" el hecho de que Juncal "non faga o que ten que facer, é dicir, sanear os nosos areais".

El portavoz socialista se pregunta cómo es posible que todavía no estén contratadas las personas encargadas de realizar la limpieza de playas en el municipio. "¿Cómo pretendemos vender a moto de que vivimos nunha paraxe limpa e espléndida, cando as nais e pais dos nosos rapaces teñen que esquivar os cristais dalgúns dos nosos areais?", señala, y añade que el del domingo fue el primer día de actividad de los socorristas en Bueu. "Tarde mal e arrastro, pois o verán comeza o 21 de xuño e non só os turistas disfrutan das praias, senón que todos os veciños da vila e da comarca o podían ter feito. Iso sí, ata o 4 de xullo mellor non meterse na auga pois se pasa algo ningún operario nos podería botar unha man", afirma.

Castro subraya que lo de la limpieza "xa roza o insulto á cidadanía e o insulto á defensa do litoral. A día de hoxe aínda non se limparon as praias e tan só esporádicamente se fai unha limpeza de contenedores". En este sentido el edil se pregunta "¿cómo queremos facer atractivas as nosas praias ó visitante?". Y añade que no vaya a ser que la bandera azul "apareza manchada", apuntando irónicamente que "a próxima vez que queira celebrar algo tirándose ó mar das nosas praias se asegure primeiro de non cravarse algún cristal".