Un grupo de hosteleros y comerciantes del barrio buenense de Banda do Río enviarán a la Dirección Xeral de Patrimonio un escrito en el que le solicitan la conservación y rehabilitación del antiguo astillero. Los firmantes entienden que su recuperación sería un "dinamizador turístico" para la zona y la vinculan a la ampliación del Museo Massó. "Se o ano pasado pasaron polo museo máis de 15.000 visitantes pódese conseguir que moita desa xente se achegue ata esta zona e ata a praia de Banda do Río", argumentan. "Hai que ter claro que a xente vai vir ata aquí se temos algo para ofrecerlle, non para ver 200 metros cadrados máis de xardín", subrayan.

En el escrito también se insta al departamento autonómico, que depende de la Consellería de Cultura, a que adopte una decisión cuanto antes, sobre todo por el precario estado en el que se encuentra la carpintería. "Se a poñemos en valor Bueu contará cunha nova particularidade para atraer visitantes, complementándose co Museo Massó e coa futura sala arqueolóxica de Pescadoira. Serían instalacións vencelladas ao principal referente da economía de Galicia, que é o mar", sostienen los firmantes.

Una de las alternativas que se barajó en los últimos meses es la del traslado, llevando el astillero al entorno de Pescadoira. "Pero con iso non ganaríamos nada; xa non sería o astaleiro de Banda do Río e non teríamos nada que ofrecer", argumentan. E insisten en que su recuperación "non perxudica para nada ao paseo porque atópase precisamente no seu final".

Los técnicos de Patrimonio llevan semanas analizando el posible interés etnográfico y patrimonial de la antigua carpintería, una decisión de la que está también pendiente el Servicio Provincial de Costas.