"Unha vez máis, algúns pretenden que repetindo a mesma mentira os cidadáns pensemos que é verdade", alega el PP de Cangas tras analizar la valoración que hace el PSdeG-PSOE sobre las inversiones en la comarca previstas por la Xunta para 2010. El portavoz popular, José Enrique Sotelo, se pregunta "donde están eses 27,6 millóns de euros que supostamente investiu a Xunta no Morrazo" en el último ejercicio, y él mismo ofrece una respuesta: "Na cabeza dos iluminados de turno, que entenden que facer política é gastar os cartos en fotomontaxes, que foi o que fixo o goberno bipartito durante catro anos.

En el desglose de partidas que, según los socialistas, ellos habían reservado para las infraestructuras comarcales, el PP sólo ve "proxectos virtuais", sin visos de ejecutarse, y pone como ejemplo más claro de ese proceder los 10 millones de euros que se destinarían este año a poner en marcha el parque empresarial de A Portela. "¿Como é posible que algunha cabeza normal poida dicir cara á opinión pública que a Xunta tiña nos orzamentos semellante cifra, se só se puideron gastar 19.000 euros?", se sorprende Sotelo, que se explica así "por que Xestur está ao borde da creba".

Engaños

Con respecto a las intenciones del anterior ejecutivo de asfaltar la PO-315 entre Pedra Alta y Aldán, el PP lo enmarca en la "fantasmada de marketing do Plan Vigo Íntegra, que máis que integrar desintegraba" , y lo mismo achaca al supuesto interés socialista en construir el centro de salud de Aldán-O Hío y el centro de alta resolución, así como el hospital de Vigo de referencia para la comarca. "Así foi como durante catro anos o goberno bipartito da Xunta pretendeu enganar aos galegos, con proxectos virtuais; feitos ningún", añade el portavoz del PP, que insta al Concello a poner a disposición los terrenos para ampliar las instalaciones sanitarias en Cangas. "Xa nos encargaremos outros de axilizar as xestións necesarias para que as obras se fagan con premura, porque vostedes son incapaces".

Sotelo también repara en los resultados del Plan E, del que "Cangas é un exemplo de estafa", ya que existía la previsión de crear 185 empleos con los casi cinco millones de euros de inversión y sólo se crearon 20.