El deplorable estado en el que se encuentra la calle Cubela sirve para que el grupo municipal del PP de Bueu vuelva a recriminar al gobierno local el “abandono” del entorno rural del municipio. La calzada cuenta con un firme “en malísimo estado” y con numerosos socavones y baches. A ello se une la maleza, que cubre gran parte del ancho de la vía. “Tendo en conta que é unha rúa bastante estreita fai que circular por ela sexa aínda máis perigosa. Quizais o concelleiro Manuel Otero [Medio Ambiente] debera tomar nota para incluila como ruta de sendeirismo”, ironiza el portavoz de los populares, José Barreiro.

Las quejas sobre este lugar no son nuevas y hace algo más de un año fueron los propios vecinos los que presentaron un escrito a través del Rexistro Xeral reclamando la actuación municipal. “Daquela dixéronlles que se ía a facer unha actuación urbanística na zona e que serviría para acondicionar ese entorno. Pero todos os que estamos na corporación sabemos que polo momento alí non se vai actuar”, reprocha Barreiro. “Parece que ten que pasar algún tipo de catástrofe para que o concello faga algo”, añade.

Tractor desbrozador

Desde el grupo municipal de PP critican que el tractor desbrozador adquirido por el Concello de Bueu recientemente no sirva para realizar este tipo de tareas de limpieza en el rural. “Parece que a máquina carece de un brazo para desbrozar os valos, polo que ese investimento non foi todo o axeitado que debera”, subrayan. La oposición recuerda que hace varias semanas ya denunció otra situación de “abandono” en el entorno de Sabarigo (en la parroquia de Cela), con una tubería rota, “pero aínda non se fixo nada”.