Redacción  Cangas

"Queremos manifestar a nosa perplexidade por ter coñecido a existencia dun conflicto acerca do noso local polos medios de comunicación, sendo nós os principais afectados", manifiesta en un comunicado la directiva de la asociación cultural A Tiradoura, que tiene abierto un expediente en el Concello de Cangas tras las denuncias de varios vecinos y comerciantes por la supuesta actividad "ilegal" que realiza en Reboredo, al carecer de licencia de actividad. "Non entendemos que dende a alcaldía de Cangas non se nos chame para dialogar antes de facer públicos estes feitos", señala el colectivo en un escrito donde quiere hacer frente a lo que considera "difamacións" que "non se corresponden coa realidade nin co fondo do problema".

"A Tiradoura é unha asociación legalmente constituída, cunha xunta directiva e uns estatutos. O local que ocupa é un centro privado para o disfrute dos socios/as e das persoas convidadas que conta cun contrato de alugueiro en vigor", explican sus responsables, y aseguran que desde su fundación en 2003 "téñense feito centos de actividades" culturales, como alternativa ante la falta de espacios propios para la juventud. En algunos casos, los beneficiarios fueron asociaciones sin ánimo de lucro, como Adicam, la Protectora de Animais o S.O.S. Massó. "Estas actividades poñen de manifesto o fin cultural e altruísta da asociación, e desminten o afán lucrativo do que se lles acusa".

Abalo, al margen

Por su parte, el concejal de Urbanismo, Mariano Abalo, dice conocer "queixas puntuais dos veciños" por las actividades que realiza A Tiradoura, pero afirma que en su departamento sólo hai "constancia verbal e non escrita" sobre esas denuncias, que se tramitan desde la Policía. El edil de ACE "carece de datos" para confirmar que el local tiene licencia, y aboga por "resolver o asunto de forma racional".