ANA CELA - FORCAREI
El grupo municipal del PSOE en el Concello de Forcarei solicitó en la pasada jornada al alcalde, David Raposeiras, que se procure una solución para la gestión regularizada del servicio de cafetería, mantenimiento y limpieza de instalaciones y gestión de entrada del circuito de karting de Soutelo de Montes. Los socialistas forcaricenses solicitaron al mandatario en este ámbito "a mesma diligencia que tivo para traer ao secretario xeral de Deportes para visitar o circuito".
La portavoz del PSOE, Ana Doval, recordó que la formación a la que pertenece ya pusiera de manifiesto durante el pasado verano que tanto la entrada como la actividad hostelera de este recinto "estaba a prestarse desde o voluntarismo veciñal, cando o propio alcalde anunciara en pleno a súa intención de facer unha concesión dese servizo". Afirma la oposición que, hasta el momento, el gobierno local no tomó iniciativas de cara a optimizar la gestión de estas instalaciones deportivas. En esta línea, el PSOE señala que "o circuito de karting da Madalena parece condenado a funcionar dun xeito irregular tamén durante o ano 2010". Manifesta este grupo que Forcarei "non pode conformarse coas instalacións actuais" y considera que "o goberno debe traballar por unhas instalacións de primeira con servizos tamén de primeira".
Por otro lado, los socialistas valoraron en la pasada jornada que la visita realizada por el secretario xeral de Deportes a estas instalaciones en la tarde del miércoles "só serviu para confirmar que haberá que esperar ata o 2011" y desean que las gestiones que solicitan al alcalde no tengan que aguardar hasta esa fecha "e procure canto antes unha solución de modo que tanto os hostaleiros da zona como o propio concello poidan beneficiarse".
Finalmente, el único grupo político de la oposición municipal trasladó ayer su consideración de que el ejecutivo debe "poñerse a traballar para que o karting empece a funcionar nunhas condicións óptimas e contribúa realmente a deixar beneficios no concello máis alá dos ingresos das taxas polo uso das instalacións que pagan os usuarios".
En la visita del director xeral y Raposeiras a estas instalaciones deportivas, la Xunta anunció su intención de estudiar la creación de gradas para 300 personas en este recinto.