Ana Cela / A Estrada

É certo que non se me pediu opinión pero é que non fai falta que se me pida". Eran las palabras, en la mañana de ayer, del alcalde de A Estrada, el socialista José Antonio Dono, tras descartar la existencia de polémica en el cruce de declaraciones que el máximo mandatario estradense y el alcalde de Lalín, Xosé Crespo, protagonizaron esta semana después de que Dono expresase públicamente su oposición a la autovía entre Pontevedra y Lugo por Lalín y apostase por la mejora de la N-640 y la N-525 para reducir el tiempo de conexión del norte de la provincia de Pontevedra con el acceso a la AP-9 por Caldas y con el puerto de Vilagarcía de Arousa. En la mañana de ayer, el alcalde de A Estrada quiso dar por zanjada la polémica y abogó por que A Estrada y Lalín, en calidad de concellos "más importantes do norte da provincia de Pontevedra", colaboren y luchen juntos ante iniciativas como la consecución de grandes infraestructuras. No obstante, el regidor local quiso recalcar que "antes A Estrada non tiña opinión pero agora tena e, como a ten, expona".

"Imos opinar ante todas e cada unha das infraestructuras que se plantexen na provincia e en Galicia", insistió el alcalde, quien destacó que "neste momento é moi importante unha boa comunicación coa costa". José Antonio Dono también quiso trasladar su intención de plantear a Xosé Crespo que "o que teñen que facer os dous concellos máis importantes do norte da provincia é pórse dacordo", estimando que "o razoable" es que municipios del rango de los de A Estrada y Lalín "teñan un posicionamento similar" ante obras de esta envergadura.

"O que di A Estrada é que quere e debe estar nese proceso", recalcó el alcalde, quien el pasado martes subrayó que "A Estrada non pode ser a Cenicienta de todas as infraestructuras que se fagan na provincia de Pontevedra e en Galicia".