Ana Cela / A ESTRADA

El sindicato Comisiones Obreras (CC OO) alcanzó ayer un éxito rotundo en la elección de los representantes sindicales del personal laboral del Concello de A Estrada. En el colegio de técnicos y administrativos esta formación logró los tres delegados al ser la única lista presentada, mientras que en especialistas y no cualificados se impuso a la CIG y alcanzó otros dos delegados sindicales. En especialistas y no cualificados concurrieron José Antonio Lodeiro y Elvira Loureiro por Comisiones Obreras y Xosé Carlos Regenjo y Miguel Fernández por la CIG. En cuanto al colegio de técnicos y administrativos la única lista presentada -la de CC OO-estaba conformada por María Dolores Clemente Martínez, Ángel José Morales Domínguez y Rosa Montero como titulares y Valentín García Gómez, en calidad de suplente.

Ante estos resultados, el secretario de Administración Local de CC OO, José Ramón Piñeiro, señaló que "está claro que a xente confiou no programa que presentou Comisións Obreiras, cre que se vai levar a cabo e non cre nas falsas promesas que lle fan outros". Piñeiro subrayó que el sindicato al que pertenece presentó un "programa de compromiso" para los próximos cuatro años y destacó que CC OO lleva "moitos anos traballando na Estrada para acadar un resultado como este", que interpreta como un indicio de que esta fuerza sindical realiza "un traballo crible para o conxunto do personal".

Por su parte, desde la CIG Ana Lois destacó que "a partir de hoxe (por ayer) toda a responsabilidade no ámbito laboral pasa a ser de Comisións Obreiras e terán que responder en 4 anos aos traballadores que os puxeron alí". Lois quiso trasladar la felicitación de la CIG a CC OO "polo seu éxito arrasante" y aprovechó la ocasión para "darlles ánimos" para que realicen un buen trabajo "para o conxunto do persoal". "Ratifícome en felicitalos, que asuman a responsabilidade que teñen, que é bastante grande, e que se poñan a traballar, que é o que lle encargou o persoal laboral", señaló Ana Lois, para luego recordarles que "son 60 persoas ás que representan".