"Menos samba e máis traballar". Menos cafecitos e cervecitas, menos fotos e perdelo tempo. Senón, así yo digo de clariño, aquí e agora, como se lle puso ahí e se lle deu o bastón de mando, tamen se lle pode quitar a vostede e a súa cuadrilla". Así de contundente se mostró el concejal independiente Roberto Carlos Agís en su última intervención en el pleno del pasado martes cuando se dirigió al alcalde Gonzalo Pita.

Todo apunta a que de seguir las cosas como hasta ahora, más pronto que tarde habrá una moción de censura en Sanxenxo. El edil que hace unos meses abandonó el grupo de gobierno por desavenencias con sus compañeros parece buscar un enfrentamiento total y de hecho en este pleno ya apoyó una moción del PP, que salió adelante, para la rebaja lineal del IBI. Esta pinza, la segunda en unos meses, hace pensar que el gobierno tripartito puede tener los días contados.

Y eso a pesar de que Agís al anunciar su marcha del cuatripartito anunció que nunca pactaría con el PP. Sin embargo ayer en su intervención, conocedor de aquellas palabras, manifestó: Sei o que dixen no pasado se por ahí me vai sair, pero se da a casualidade que eu señor Pita non me casei con vostede nin con naide aquí. O único que quero é o mellor para Sanxenxo, e se vostedes seguén sen xestionar, dialogar, e pensando que poden facer o lles veña en gana como si tiveran a maioría, e para colmo ríndose dos demáis e menospreciandos, entón van mal".

Agís recalcó que "eu so lles pedín diálogo coa oposición cando deixei o seu grupo, e ata o día de hoxe non o houbo. Sei que igual mo toman a broma, ainda que algún agora mesmo está pegado o sillón como unha lapa se me da a min, pero meu consello é que non o fagan. Avisados quedan todos, pois como ben sabe non bromeo con estas cousas señor alcalde e grupo de goberno".

El concejal independiente recordó al equipo de gobierno que durante este verano, el de mayor afluencia que tuvo Sanxenxo "gracias al clima" estuvo lleno de "problemas de seguridade, falta polícia, socorristas, a Praza do Mar sen parking, camiños que dan pena", echándoles en cara que "este grupo non goberna". Asimismo, criticó que "os sillóns son máis importantes que as xestións e o traballo polos veciños".