Aurelio Fernández Villaverde, presidente del Partido Progresista por Silleda (PPS), reclama más médicos, horas de atención al público y guardias sanitarias en los dos centros médicos de Silleda y Bandeira. Y también alerta sobre la elevada contaminación en el riachuelo de Chapa, donde pide que se realice una inspección sanitaria.

Villaverde considera que los dos ambulatorios "están máis de centros cara a galería" y "non desempeñan a súa función de prestar unha atención rápida e eficaz". Culpa de ello a los anteriores gobiernos estatal y autonómico del PP, a los que acusa de "gasto de diñeiro público" en estas instalaciones a las que "non se lle dá un uso apropiado". En este sentido también asegura que en días pasados no funcionó el sistema de cita telefónica y los usuarios tuvieron que desplazarse para solicitarla.

Vertidos en Chapa

Asimismo, demanda una inspección de Sanidade en el riachuelo que discurre entre Chapa y Bandeira y que se encuentra contaminado por "verquidos que algunhas empresas fan aos ríos", un problema que califica de "nunca acabar" y deriva en la muerte piscícola y de la fluvial. "Segue sendo un dos focos de infección máis grande de todo o concello e o perfume que teñen que aguantar os veciños de Bandeira a diario é máis que lamentable", indica.

Villaverde pide que la intervención de Sanidade acabe con "este problema que, dende hai moitos anos, está a sufrir o regato de Chapa e os veciños nun radio de máis dun quilómetro".

Achaca los daños medioambientales a que las industrias no tratan sus residuos en plantas depuradoras. Y critica la "pasividade" del gobierno de Silleda por no actuar para atajarlos. "Que eu saiba, non se fixo ningunha inspección sanitaria e o concello non fai nada", afirma.