Elecciones en Galicia 2016

Elecciones en Galicia 2016 | Los socialistas quieren impulsar el emprendimiento entre los jóvenes

María Pierres sostiene que "as políticas de Feijóo, nestos anos, déronlle as costas aos emprendedores e autónomos"

22.09.2016 | 14:12

"Os socialistas cremos que o emprendemento precisa de maior escoita activa por parte da administración, prestando atención as súas demandas, e favorecendo políticas participativas", aseguró ayer la candidadata socialista María Pierres, tras un encuentro con agentes sociales, emprendedores y representantes sindicales de Pontevedra. Aseguran que las políticas de Feijóo le dieron la espalda a emprendedores y autónomos.

Durante esta reunión se explicaron las bases del programa socialista y se fomentó la incorporación de ideas y demandas a un mapa de medidas que dejó claro que "a axuda a financiación dos proxectos de emprendemento e nas fases iniciais aos autónomos, potenciar un achegamento e maior comunicación entre a administración e os profesionais, con programas de inmersión en espazos de traballo, e o impulso do acompañamento psicolóxico aos desempregados, son as tres medidas máis demandadas e valoradas" por estos colectivos.

Los socialistas consideran necesario acercar el emprendimiento a la juventud, que se familiaricen con él tanto a nivel individual como colectivo, fomentando seminarios de maduración de ideas y la realización de prácticas. En este sentido apostaron por fomentar "o emprendemento individual e colectivo a través de medidas específicas como as Iniciativas Locais de Emprego ou os viveiros de empresa".

"Impulsar encontros de mozos e mozas desempregados con emprendedores, para que coñezan das súas experiencias, e poidan valorar con maior claridade o emprendemento como unha saída de emprego real, é tamen outra das nosas prioridades", sinalou María Pierres.

Por último, los socialistas consideran que es imprescindible "impulsar o apoio a profesionais en situación de desemprego para valorizar a súa experiencia científica, tecnolóxica e empresarial no eido do emprendemento" . En este sentido dicen constatar "a falta de orientación nos desempregados de maior idade, con graves deficiencias de formación e de plans de actualización".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
Enlaces recomendados: Premios Cine