Piragüismo - Campeonatos de Europa Máster y Maratón

Pontevedra se convierte en la capital europea del piragüismo

Más de medio millar de deportistas de países como España, Portugal, Ucrania, Hungría y Alemania participan en la prueba

28.06.2016 | 02:42
Anxos Riveiro y Alfredo Bea, en la presentación de la prueba. // G.S.

La concejala de Deportes, Anxos Riveiro y el presidente de la Federación Gallega de Piragüismo, Alfredo Bea, presentaron ayer los campeonatos de Europa Master y Maratón que se celebrarán desde hoy y hasta el próximo domingo. Participarán cerca de 270 deportistas en la categoría master y unos 230 en elite. Ucrania confirmó ayer su presencia y las grandes potencias como España, Hungría, Alemania o Portugal estarán con sus equipos al completo.

El comité organizador puso en marcha para esta importante cita internacional una de las campañas de ambientación más ambiciosas (incluyendo una gran pantalla que proyectará, además de imágenes de la prueba, vídeos sobre Pontevedra) con el objetivo de crear una imagen común para que los deportistas identifiquen la ciudade con calidad y acogida.

La concejala destacó "o grande esforzo realizado para amosar unha boa imaxe da cidade ás numerosas persoas que nos van visitar. Imaxe que xa se pode ver estes días nas beiras do Lérez e tamén a través da web do Concello".

Riveiro aprovechó la ocasión para invitar a todos los amantes del deporte a que asistan a la ceremonia de inauguración (de la categoría elite), que tendrá lugar en el entorno del Puente de los Tirantes mañana, miércoles desde las siete y media da tarde. Será un acto sencillo, explicó la edil, "pero que creemos que vai ofrecer unha imaxe moi bonita do que é neste momento o noso país, conxugando detalles da Galicia máis tradicional, pero tamén da máis contemporánea. Teremos, ademais do habitual desfile de bandeiras, a Malaguita DJ, afincado na nosa cidade, así como a Davide Salvado e Os de Algures, do mellor da música do noso país".

La concejala se referió también al "plus económico" que suponen estes campeonatos, "non só na propia semana de competición, polos numerosos deportistas que veñen cos seus acompañantes, senón tamén de cara a atraer a moita xente no futuro gracias á imaxe internacional que se transmite a través do deporte". A pesar de que no habrá datos oficiales de ocupación hotelera hasta que finalice la competición, Anxos Riveiro apuntó que "esta semana temos tamén o Festival Internacional de Cinema e foi difícil atopar oco en Pontevedra, o que nos da unha idea de que é prácticamente plena".

El presidente da Federación Gallega comezó su intervención con un agradecimiento al Concello, "que foi o que nos propuxo no seu día organizar como estes campionatos de Europa. Temos un problema, que é que nos custa dicir que non, pero sabendo sempre a responsabilidade que conleva un Campionato de Europa. É o espello do traballo que se fai dende a Federación polo deporte das piraugas". El máximo dirigente del piragüismo autonómico, que visitó el recinto de competición, declaró que "todo o que están vendo non é que lles guste, senón que lles está encantando".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
Enlaces recomendados: Premios Cine