Vuelta al mundo con los mejillones de Carcamáns

La peña celtista de A Illa de Arousa, sorprendida por el éxito de premiar al Espanyol y al Athletic

19.05.2013 | 00:00

El mejillón se pasa definitivamente al deporte. Mientras la Vuelta Ciclista a España ha elegido este bivalvo como imagen de la mascota de su próxima edición, Carcamáns ya tiene preparados los cien kilos de mejillones que regalará a Espanyol y a Athletic Club por ganar hoy al Deportivo y al Zaragoza, respectivamente. Esta irónica iniciativa de la peña celtista de la Illa de Arousa ha dado la vuelta al mundo.

"A broma tivo unha repercusión social impresionante. De feito, saiu nas noticias de deportes en Italia, Arxentina, Rumanía... Nos chamaron de radios de Barcelona, do País Vasco...", comenta Belermo Dios, presidente de Carcamáns, que esta temporada también triunfaron entre los medios por alquilar un catamarán para asistir al Celta-Getafe.

"Tódolos xogadores do Espanyol e do Athletic o saben. Esperemos que non se tomen mal todo isto os do Deportivo e do Zaragoza porque é unha maneira de protestar polo que está a pasar no fútbol español co tema das arbitraxes", argumenta Belermo Dios.

El dirigente de Carcamáns insiste que ellos promovieron esto para premiar la victoria y dándole un toque de ironía. "É unha forma de protesta irónica, pero sempre por gañar". Ayer difundieron a través de su cuenta en Twitter una fotografía con los mejillones preparados para entregar a los dos equipos que con sus victorias pueden ayudar al Celta a evitar el descenso.

"Falamos co presidente da Denominación de Orixe Mexillón de Galicia, que agradecedeu que con esta broma se fixera publicidade deste producto nos xornais deportivos máis importantes. Sen querer, lle fixemos unha gran publicidade ao noso producto do mar da Illa de Arousa, e sobre todo ao clube ao que pertence esta peña: o Real Club Celta de Vigo", añade el dirigente de Carcamáns, que preparan los dos maletines para primar a terceros con mejillones gallegos.


Buscador de deportes

Enlaces recomendados: Premios Cine