La reciente constitución del Área Metropolitana de Vigo dispara las dudas sobre la viabilidad de la Mancomunidade do Val Miñor y el futuro de sus competencias. El futuro de su servicio más importante, el Grupo de Emerxencias Supramunicipal, centrará el debate hoy en el último pleno del año del organismo comarcal a propuesta del portavoz de Manifesto Miñor, Antonio Araúxo, teniente de alcalde de Gondomar. El edil plantea crear un grupo de trabajo para estudiar las posibilidades de mejorar su funcionamiento y para analizar su posible integración en un futuro parque de bomberos metropolitano.

Araúxo subraya la profesionalidad de los bomberos del GES y la vital importancia de su existencia para la comarca, por lo que considera "conveniente unha mellor organización con responsabilidades xerarquizadas e reflectidas nas nóminas" y urge "resolver as substitucións do persoal por motivos de baixas ou vacacións, dado que o servicio perde a súa eficacia cando só hai unha persoa de garda".

Reclama mejoras en el servicio con el fin de "poñelo en valor para adiantármonos á posible integración na Área de Vigo, sen prescindir da súa centralidade na comarca". En este sentido, apunta a la necesidad de "dar os pasos políticos e legais necesarios para, chegado o momento da creación dun servizo único para toda a Área, non perder o noso, e que o GES Val Miñor quede integrado cos efectivos que o compoñen mantendo a base na comarca".