El concejal de Urbanismo de Gondomar, Antonio Araúxo, calificó ayer la judicialización del conflicto del bombeo que anunció Augas de Galicia como "unha intimidación que raia no obsesivo" hacia el Concello. Actitud que califica de "impropia" de una Administración que considera ha incumplido con sus obligaciones de diálogo institucional y protección de la legalidad urbanística, dado que el pozo se prevé en una zona verde.

En este sentido, recuerda al Ejecutivo gallego que debe ría "velar pola legalidade e a validez dun acordo plenario tomado sen informes ou cos técnicos municipais secuestrados, como foi o que en 2010 aprobou este proxecto". Por eso lo insta a revisar los argumentos jurídicos del Concello a la hora de paralizar la obra y al diálogo para "mellorar de verdade a rede de saneamento, separando as augas fecais das pluviais e conducíndoas por gravidade e non por bombeos cara arriba e cara abaixo".

Insiste además en que el Ayuntamiento actuará "dende a legalidade, o sentido común e a defensa do interese xeral, pois as obras pretendidas non resolverán en absoluto a contaminación da Foz". Ese problema, subraya, se debe a los vertidos de la EDAR, de gestión autonómica.