03 de noviembre de 2015
03.11.2015
VAL MIÑOR

Converxencia alude a la "chulería" de la alcaldesa de Oia como causa de la censura

Reta al PSOE provincial a denunciar los "maletines" en los tribunales y justifica el rechazo al plan del monasterio por la urgencia de aprobar el PXOM

03.11.2015 | 02:06
Los tres concejales de Converxencia Galega de Oia. // Marta G. Brea

Apoyaron su investidura en junio y la desbancarán de la Alcaldía el próximo día 12 por su "falta de diálogo". Converxencia Galega de Oia considera que cinco meses es un plazo más que suficiente para que la alcaldesa, Rosa Otero, "dera os pasos necesarios para desenvolver negociacións con este grupo político". Pero en cambio, destacan, "adicouse a facer demostracións de prepotencia e chulería, negándose en todo momento a falar".

El portavoz del grupo municipal que firma junto al PP la moción de censura, Luis Giráldez, y sus compañeros José Manuel Romero y Ángel Portela recuerdan al PSOE provincial "que a súa candidata non tén capacidade política" y que así lo demostró "perdendo un concelleiro nas eleccións e logo desautorizando aos seus recadeiros, xa que viñan falar con nós sin poder de decisión e sen poder chegar a ningún acordo, por mínimo que fora".

A los socialistas pontevedreses, y en especial a su secretario general, Santos Héctor, lo instan a acudir a los tribunales para denunciar las supuestas compensaciones económicas a cambio de recuperar la Alcaldía para el PP. "Retamos a este señor a que cumpla coa lei e presente as probas que teña dos meletíns no xulgado. O resto, é unha falta de respecto a quen libremente tomou nun momento a decisión de poñer a Rosa Otero na Alcaldía", subrayan.

Lanzan, en este sentido, las sospechan hacia el todavía gobierno municipal socialista en minoría. "¿Onde está o maletín? Esta é a pregunta que se fan os oienses: por que se insistiu tanto en aprobar a modificación das normas subsidiarias do mosteiro coa máxima urxencia e non tén importancia aprobar o Plan Xeral que tanto precisa a nosa localidade". Precisamente es este el argumento por el que rechazaron el proyecto urbanístico del cenobio cisterciense que deja de nuevo en suspenso su rehabilitación después de diez años de trámites.

Dejan claro, por otra parte, que su decisión de favorecer el cambio de gobierno trata de buscar "unha alternativa de mellora e avance para Oia, que se someterá a exame dentro de tres anos, nas eleccións".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2017/2018

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2017/2018 .

 

 

GALICIA EN VINOS

Galicia en Vinos

Todos los vinos de Galicia

Consulta aquí todos los vinos de las cinco denominaciones de origen de Galicia


Enlaces recomendados: Premios Cine