La nueva edil de Servizos Sociais de Porriño, Soledad Girón, aseguró ayer que tuvo que empezar de cero su trabajo en el departamento y sin datos de los servicios del Concello, pues el ordenador de su oficina que supuestamente había usado la anterior edil, Teresa Veloso (PP), tenía el disco duro en blanco.

La concejala afirma que comenzó su trabajo sin tener información alguna de la anterior edil , "porque non me deixou nada, nin unha carpeta, nin unha nota? atopeime cun despacho valeiro?co disco duro do ordenador en branco, sen poder falar con ela, maila que a chamei varias veces".

Indica que se pudieron atender las necesidades más urgentes "grazas aos datos recabados polo persoal municipal e a colaboración impresionante dos voluntarios de SOS Porriño, poidemos atender a estas familias e empezar a facer o noso traballo? saber qué nenas e nenos estaban sen comida?sen comida, insisto, e dirixirnos a eles".

Girón afirmó que no conocía con detalle la situación que se esperaba, con vecinos con tanta dificultad. Personas a punto de perder su casa, que subsisten con ingresos ínfimos, familias de cuatro, cinco y seis miembros que disponen de cantidades que hacen casi imposible imaginar como pueden seguir adelante.

Afirma que estos primeros meses resolvió problemas de falta pago de alquiler, hipoteca, imposibilidad de poder alimentarse, pagar la luz... etc, de numerosas familias.

Sostiene que se incrementando las cantidades que se podían dedicar a ayudas urgentes, inaplazables "que pasó de los 25.000 que se podía gastar en ese momento, a 100.000 euros".

La edil anunció que en breve estará lista la Tarjeta de la Dignidad, que "permitirá, antes de nada, que calquera veciño do Porriño que esté nunha situación de necesidade poida mercar o que precisa sen ter que pasar vergoña e, ademáis, fará as sús compras en establecementos da vila, co cal tamén se terá en conta ao comercio local.

Por último, indica Girón, el paso final es ayudar a encontrar un empleo estable y duradero y, en este sentido, "a alcaldesa xa deu pasos decididos".