El grupo municipal del BNG de Redondela lamenta las críticas realizadas por la concejala de Servizos Sociais, Teresa París, a la gestión de este departamento durante el anterior gobierno bipartito, donde los nacionalistas asumían estas competencias.

El edil nacionalista Xoán Carlos González asegura que el BNG puso los servicios sociales "en primeira liña da acción do goberno municipal", y considera que las declaraciones de la concejala del PP sobre a situación de este área en el anterior mandato "son froito do seu descoñecemento da realidade social redondelá".

González recuerda que fue por iniciativa de la fuerza nacionalista cuando se dotó la unidad de Servizos Sociais en Chapela. "Sen grandes estridencias nin a parafernalia, marca do goberno de Javier Bas, púxose en marcha un servizo de primeira necesidade e moi demandado pola veciñanza", puntualiza. Además destaca que para crear estas oficinas hubo que rehabilitar los bajos del pabellón de Chapela con fondos propios del Concello.

En cuanto a la dotación de educadora social para la unidad de Chapela, explica que la anterior responsable, Rosa Costas, inició todo el procedimiento administrativo para que se recogiera en la relación de puestos de trabajo. "Para o goberno do Bas os servizos sociais non son máis que unha concesión. Para o BNG son un dereito dos veciños". Y pone como ejemplo las ayudas de comedor escolar, "onde de seren un complemento para a conciliación da vida laboral e familiar, o PP convérteos en axudas sociais".