La magistrada del Juzgado de lo Social nº 3 de Lugo, Dalila Dopazo Blanco, el catedrático de Física Aplicada de la USC, Jorge Mira Pérez, y el Colexio Oficial deTraballadores Sociais de Galicia recibieron los Premios Lois Peña Novo por su compromiso en la defensa de la lengua gallega. El acto de entrega de los galardones se celebró ayer en el exterior del Castillo de Soutomaior.

El jurado consideró a la magistrada Dalila Dopazo merecedora del premio "pola traxectoria impecable do seu traballo no que descada como especialista en Dereito Civil galego así como unha interesante produción científica en cuestións de Dereito de Familia e sucesións, Dereitos lingüísticos e sobre todo estudos sobre A igualdade de xénero e non discriminación".Asimismo destaca su ejemplo "é importantísimo e necesario nun sector tan desgaleguizado como o xurídico que necesita de constantes apoios".

El físico Jorge Mira fue galargonado por su compromiso personal "que desde hai anos exerce coa incorporación da lingua galega na docencia universitaria nunha especialidade científica na que non abundan exemplos". También el jurado señala "seu constante traballo de divulgación científica en galego, poñendo a ciencia ao alcance de todos, conseguindo un perfecto equilibrio entre o que semella só apto para uns poucos".

La presidenta del Colexio Oficial deTraballadores Sociais de Galicia, Marta Capeáns, recogió el premio otorgado a este colectivo por la "aposta que desde hai anos fixo na utilización do galego como única lingua vehícular do Colexio que utiliza e usa e nas comunicacións tanto internas como externas que se trasladan á sociedade, así como na organización e no desenvolvemento da formación continua entre os colexiados e que provoca unha gran dinamización entre o amplo colectivo que representa". Considera el jurado que con su ejemplo "amplíase o abano de sectores que utilizan a lingua supoñendo un gran acicate impulsor do galego na sociedade".