El Concello de Mos contribuirá con 22.000 euros al financiamiento del servicio de comedor en los colegios del municipio durante el curso 2009/2010. Tras calcular el reparto, la ayuda individual asciende a 1,50 euros por menú servido, lo que supone el 40% del coste total de la comida diaria.

Esta cuantía figura en el convenio firmado por el presindete de la Agrupación de Asociacións de Nais e Pais de Alumnos de los centros públicos de Mos y la alcaldesa, Nidia Arévalo.

Según informa el Concello de Mos, el dinero se entregará a cada ANPA con carácter mensual. La edil de Educación mosense, Julia Loureiro, afirma que "esta axuda abarata moito o prezo diario do menú e suporá un importante aforro tanto para os pais dos nenos que quedan a comer no comedor escolar tódolos días, coma para os que o fan de vez en cando".

La pretensión del gobierno local, tanto con el Plan Madruga como con las becas para el comedor, es ayudar a los padres a conciliar la vida, "ademais de para axudalos económicamente nestes momentos de crise" apunta Loureiro.

La concejala de Educación explica que esta subvención supone un incremento del presupuesto municipal destinado a comedores escolares, que pasó de 10.000 euros el año pasado a 22.000 euros para este curso.

Loureiro recuerda también que este 2009 "o Concello de Mos xa lles concedeou a subvención total do comedor a 15 dos 20 alumnos que o solicitaron" y afirma que "seguiráselles subvencionando completamente ós nenos cuias familias se atopen nunha situación económica precaria".