El portavoz de juventud del BNG en Mos, Ramón Barcia, lamentó ayer la escasa participación en las actividades ofertadas por el Concello de Mos en el programa de “noites vivas”, que se presentó en su día por el gobierno mosense como una alternativa para evitar el botellón.

Los nacionalistas indican en sus críticas que en el programa sobre todo “estase a intentar demonizar as costumes das nosa xuventude con un paternalismo duns gobernantes ultra-conservadores imprópio dos tempos en que vivimos”.

Con todo, los nacionalistas consideran las “Noites Vivas” como una iniciativa interesante, “aínda que non novidosa como pretenden os edís da dereita, carece da aceptación necesaria do público ó que vai destinado”.

Aparentar cambios

Para el BNG se ve perfectamente “a présa deste goberno por aparentar cambios que non levan a ningures xa que están ofertando actividades imprópias desta época do ano debido á súa falta de proxectos novos”

Creen los nacionalistas que se están intentando meter con calzador ideas de otros ayuntamientos como Vigo o Porriño que tienen una configuración muy distinta la de Mos.

Según Ramón Barcia, el sábado la piscina y el pabellón permanecieron abiertos varias horas con el consiguiente gasto de personal y electricidad, pero apenas una docena de personas acudieron a ese servicio. “Só algunhas actividades, como o caso de danza do ventre, mereceron o aprecio do escaso público”, dice. Por esta razón, “o BNG preguntará polo custe que tivo para o Concello a apertura de todas estas instalacións”.

Según Ramón Barcia, “o BNG pide que se sigan realizando actividades para a xente moza pero, sempre e cando se faga unha oferta que se axuste as súas inquedanzas, conte coa previsión de asistencia que amortice o custe da organización do evento e sobre todo que teñan un criterio lúdico e educativo serio do que se carece completamente polo de agora neste goberno ilexítimo”.