El teniente de alcalde de Mos y portavoz del BNG, Xosé Manuel Martínez Ojea, aseguró ayer que las consellerías del BNG en la Xunta seguirán con sus proyectos inversores en la localidad mosense después del debate de la moción de censura y aunque el gobierno pase a manos del actual grupo del PP y el concejal Gerardo Alonso. "Nos non marchamos, deixamos o goberno pola moción de censura, pero a Xunta segue a invertir en Mos...", aseguró el edil. "Temos un polígono a piques de rematar, outro que vai a comenzar, hai moitas obras en marcha en vivenda, en galescolas... que están planificadas e teñen que continuar porque para nos o progreso dun pobo é o progreso dos veciños, e polo tanto esa será a nosa liña de actuación futura", dijo.

Según Ojea, la situación de Mos es positiva ahora. "O novo goberno, que se constitúa despois do debate da moción de censura quédalle todo feito, ata o plan xeral a punto de aprobarse inicialmente... É a situación que calquera goberno querería".

El portavoz nacionalista indicó que está animado en seguir trabajando con el BNG en Mos y dijo que al municipio le espera un "pobre futuro" con el PP dependiendo de Gerardo Alonso.

Dudas

Ojea asegura que el año en el que hubo un gobierno en minoría pudo haber motivado dudas en otras administraciones para invertir en Mos y dudó de la seguridad que pueda ofrecer ahora "un goberno apoiado nun tránsfuga". Por otra parte, Xosé Manuel Ojea indicó que el PP hizo bien en firmar ante notario la moción "porque iso indica a seguridade que se pode ter nesa persona".

El teniente de alcalde añadió que el BNG no va a impedir la votación en referencia a los actos de violencia ocurridos en concellos ourensanos en las últimas mociones debatidas: "Esta moción é un cauce democrático, e non vamos a impedir que os cauces democráticos sigan o seu camiño, outra cousa é que estemos en contra e pidamos que se cambie a Lei electoral que fixeron PP e PSOE, porque non podemos permitir que un tránsfuga mova a vida política do Concello. A moción de censura é democrática, porque así está establecida, pero non é digna".

También dijo que esperaba que hubiese personas de los firmantes que recapacitasen "porque hai personas que están no grupo popular que non teñen esa ansia de poder e que poden aínda recapacitar, ou mesmamente o propio Gerardo Alonso pode pensalo mellor e finalmente non apoiar a votación".