Un total de 182 viviendas protegidas serán construidas en la zona del Paseo Matutino, en Ponteareas, dentro del Plan Sectorial de Vivenda de la Xunta. Estarán ubicadas en una parcela de 43.280 metros cuadrados y supondrán una inversión de 6.200.000 euros.

El miembro de la ejecutiva nacional del BNG y concejal en Ponteareas, Roberto Mera, explica que con esta actuación "case 200 familias poderán acceder a vivenda protexida na nosa vila, todos os veciños e veciñas de Ponteareas poderán disfrutar de 9.500 m2 de zonas verdes, lograremos terreos para novos equipamentos e servizos públicos e se xerará actividade económica e postos de traballo na construcción nun intre de crise".

Además del suelo dedicado a zonas verdes , 4.500 metros cuadrados serán para equipamientos y se construirán 130 plazas de garaje.

"Onde antes se facían 800 vivendas masificadas e non se deixaba a penas espazos libres e zonas verdes, agora faranse 200 para que Pontearas dispoña dun espazo de calidade para vivir cun amplísimo e céntrico parque público, espazos de aparcamento e futuros equipamentos sociais, culturais e deportivos que precisamos", apunta Mera.

Un total de 500 ponteareanos se apuntaron al registro de demandantes de vivienda protegida de la Xunta. Con la puesta en marcha del Plan Sectorial una buena parte de esos solicitantes podrán aspirar a ocupar una de las viviendas del Paseo Matutino, siempre que no superen unos ingresos de 3.300 euros mensuales.

En alusión a la carencia de PXOM y al PP, Mera señala que "o BNG_dende a Xunta e co plan sectorial de vivenda da solucións ós probemas que outros crean coa súa incapacidade".