10 de agosto de 2016
10.08.2016

Mala praxis no transporte de ría

10.08.2016 | 06:02

O domingo pola mañá a miña sogra, unha muller de 83 anos, por certo operada de cadeiras, dirixiuse ao porto de Vigo para coller o barco con destino a Cangas onde lle esperabamos. A súa intención era tomar o das 10:30. Como o Vitrasa dende o Calvario retrasouse chegou un pouco xusta. Aínda así na Naviera non le fixeron ningún comentario e as 10.28 (gardamos o comprobante) expedíronlle o billete. Retirouno, recolleu a bolsa e dirixiuse ao molle comprobando como o barco estaba na manobra de desatracar. A pesar de apurar o paso, e facer xestos evidentes, o patrón indicoulle cun claro xesto apuntando ao dorso da man, que era moi tarde e deixouna alí. De regreso á taquilla para deixar unha queixa dixéronlle que sacara o billete demasiado tarde (porque non llo avisaron antes? Porque Mar de Ons non pecha a taquilla 5 minutos antes?). Negáronlle a devolución do o importe do billete e mesmo lle dixeron que ese billete, recién sacado non servía para o seguinte barco. Nin llo cambiaron. Mar de Ons preferiu cobrar e non dar o servizo. Mala praxis ou fraude? Tramitaremos a correspondente denuncia, pero sirva isto de aviso a navegantes (nunca mellor dito).

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
S.P.
Lo malo del embrollo que ha montado la Xunta con la sede de la fundación...
MANUEL BRAGADO
Vigo contou cun gran teatro en 1832. Foi o que na Princesa inaugurou o rico comerciante Velázquez Moreno...
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine